Fruitymagic

Gyakran Ismételt Kérdések


1. Fagyasztóba vagy hűtőbe kell tenni a terméket?
2. Meddig jó a szavatosságuk a termékeknek?
3. Hogyan tudom hazavinni a terméket?
4. Összeválogathatom én hogy milyen gyümölcsből álljon a csokor?
5. Használnak tartósítószert a termékekhez?
6. Mi a teendő ha cukorbeteg, liszt érzékeny, laktóz érzékeny vagyok?
7. Ennek van plusz költsége?
8. Nyáron hogy tudom elvinni a termékeket pl. vidékre vagy hosszabb útra?
9. Hozhatok saját bögrét, hogy abban kapjam meg a csokrot és ez jelent plusz költséget?
10. Ha saját egyedi kártyát vagy egyéb dolgot is szeretnék kiszállíttatni a csokorral ezt ismegtehetem?
11. Fizethetek átutalással?

1. Fagyasztóba vagy hűtőbe kell tenni a terméket?
Minden esetben normál hűtési tartományt kell alkalmazni,(mert a termékeink FRISS GYÜMÖLCSBŐL készülnek), ez azt jelenti, hogy normál konyhai hűtőben lehet tárolni.

2. Meddig jó a szavatosságuk a termékeknek?
A termékeink 48 h szavatossági idővel rendelkeznek.

3. Hogyan tudom hazavinni a terméket?
A Fruity Magic termékeket minden esetben szállításra alkalmas papírtáskában adjuk át, vagy igény esetén letét ellenében merev falú hűtőtáskát adunk, amit vissza kell hozni a Mintaboltunkba 2 munkanapon belül.

4. Összeválogathatom én hogy milyen gyümölcsből álljon a csokor?
Alapból a válasz nem, mert a csokraink a bázisgyümölcsök és egy csomó más szempont alapján vannak elkészítve. De természetesen igyekszünk az egyedi igényeket is teljesíteni, ezért egyedi kérés esetén mindig érdemes velünk telefonon vagy személyesen egyeztetni.

5. Használnak tartósítószert a termékekhez?
Nem, sem a natúr, sem a csokis termékeink semmilyen tartósítószert nem tartalmaznak.

6. Mi a teendő ha cukorbeteg, liszt érzékeny, laktóz érzékeny vagyok?
Ilyen esetben célszerű személyesen vagy telefonon leadni a rendelést és a standard-től eltérően minimum 2-3 munkanappal előtte szólni, így akkor bármelyik termékünk esetében tudunk változtatni és a betegségnek megfelelő terméket előállítani.

7. Ennek van plusz költsége?
Nincs semmilyen plusz költség, mert nem célunk az ebben a betegségben szenvedőket büntetni.

8. Nyáron hogy tudom elvinni a termékeket pl. vidékre vagy hosszabb útra?
A mintaboltunkban vagy a futár kollégánál megvásárolható 2 féle méretben saját hűtőtáskánk, amellyel 3-4 órán keresztül hideg marad a termékünk a legnagyobb melegben is.

9. Hozhatok saját bögrét, hogy abban kapjam meg a csokrot és ez jelent plusz költséget?
Igen van erre is lehetőség, de ebben az esetben a megrendelési határidő minimum 2 munkanap. Ilyen esetben mindig a Mintaboltunkba kell leadni a bögrét. Ez sem jelent semmilyen plusz költséget.

10. Ha saját egyedi kártyát vagy egyéb dolgot is szeretnék kiszállíttatni a csokorral ezt ismegtehetem?
Igen, de ezekre is az előző 2 munkanapos megrendelési határidő vonatkozik, illetve az egyéb ajándék vagy küldemény is a Mintaboltunkba kell megérkezzen..

11. Fizethetek átutalással?
Igen, természetesen erre is van lehetőség. Ezt minden esetben a megrendeléskor kell jelezni kollégáinknak, akik megadják az utaláshoz szükséges paramétereket.